keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Kesäkuun suosikit

Moikka teen siis kesäkuun suosikit oon kerran jo tehnyt toukokuun suosikit niin nyt tulee kesäkuun suoskit. Sori tästä ei oikein tullut pitkä postaus mutta yritän tehdä joku kerta pitkän postauksen.
Nää suosikit tulee sitten kuvilla ei videolla tällä kertaa ja yritän laittaa tänne blogiin nyt vähän enemmän kuvia kun videoita.

Tää vaseline käsirasva on ollut mun ihan lemppari .
Löysin sen kesäkuun alussa mun laatikosta ja nyt oon käyttä nyt sitä paljon.

Cien meikinpuhdistus rasva on ollut kans hyvä oon tykännyt kyllä.

Silloinkun on tullut meikattua niin nää meikit on ollut käytössä paljon.
Eli  Maybellinen ripsari , Lumenen luomivärit ja H&M:än puuteri.

Labellon fruity shine peach huulirasva on ollut kesäkuussa kovassa käytössä
en ookkaan oikeen muuta käyttänyt.

Tää herbinan hoitosuihke tais olla myös toukokuun suosikeissa
mutta se on niin hyvää niin se oli nyt kesäkuussakin suosikki.

Tätä korua oon oikeestaan käyttänyt melkein jokapäivä se on muutenkin ihan kiva.

Tää toppi oli kyllä ihana löytö ostin tän siis alennus myynneista ja oon siittä lähtien pitännyt aika paljon tätä toppia.

Beats kuullokkeet on kans ihanat oon käyttänyt niitä kyllä tosi paljon.

Moikka :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti